h1

För att jag ska skriva gradu…

maj 5, 2007

DAGENS VILL HA: Skor som håller och en magistersexamen the no hassle way, dvs utan att jag måste studera färdigt…
DAGENS KLÄDSEL: rödgulrandig t-shirt och grågröna armybesläktade byxor.
DAGENS SMINK: Inget
DAGENS FRISYR: Genomborstat
DAGENS HÄNDELSE: Jag vaknade av mig själv klockan nio.
DAGENS LÅT: Har musikförbud pga graduskrivandet (som ändå inte är värst produktivt, så jag skulle lika gärna kunna lyssna på musik, men det vore ju att verkligen kasta in det sista av handduken).
DAGENS PLANER: Faktiskt få ur mig lite text, den får snart vara av vilken kvalitet som helst bara den är läsbar och finns sparat i word-dokumentet. Har noll lust, men kommer att få ångest den kommande veckan om inget skrivs eftersom jag uppenbarligen inte orkar skriva under post-jobb-kvällarna.
DAGENS SAKNAD: Maränger och trevligt sällskap, efter att ha sett en bild från fjolårets cookiedagspicknick.
DAGENS DUMMASTE: Min oförmåga att producera vetenskaplig text när det inte ligger några godtagbara hinder i vägen.
DAGENS SJUKA: Pusselmani
DAGENS DROG: Te och daimchoklad.
DAGENS ROLIGASTE: Tätortstimotejs beskrivning av en specifik gångstil.
DAGENS FAVORIT: De tidigare nämnda byxorna som premiäranvänds idag, och visade sig vara bekväma och trevliga, trots löjligt lågt pris på loppis.
DAGENS KÖP: En ryggsäck mat. Är imponerad av mig själv, lyckades handla en massa som jag glömt att skriva upp på inköslistan och faktiskt behövde.
DAGENS GODIS: Daimchoklad.
DAGENS HUMÖR: Utsövd men studietrött.
DAGENS ORD: Gradu?

One comment

  1. Ha, kul att du gillade! (Lycka till med examen.)



Kommentera

