h1

Månen är kall och död

september 25, 2007

Nu när jag har uppfyllt min egen önskan om Sofia Petterssons Slow Down måste jag ju dessvärre konstatera att jag är aningen besviken. Efter att ha hört hennes tolka Fool on the Hill och When About to Leave hade jag liksom väntat mig mer. Till viss del kanske det kommer efter fler genomlyssningar.

I övrigt lyssnar jag på Lisa Nilssons tolkning av Telegram för fullmånen, för att det känns just så ikväll. Eller för att jag önskar att jag var lite mera som Ann-Katrin den oromantiska?

Kommentera

