h1

Huääh.

oktober 18, 2007

Jag vet att jag numera är fascinerad av tyskan, men varför känns det då läskigare än någonsin att veta att det ska skrivas prov i ämnet imorgon bitti? Varför känns det som när man gick i gymnasiet och skulle ha finskaprov – man läste och läste och sedan kände man att jag kan ju ingenting, och det lilla jag kan blandar jag ihop, och även om jag tänker rätt så blir det inte rätt på pappret, och hur ska läraren då förstå att jag tänkte rätt i början?

Gaah. Språkprovsnerver. Jag mindes inte att de var så här jobbiga, jag har ju förskonats under så oändligt många år.

One comment

  1. Hoppas att det gick bra på provet!



Kommentera

