h1

hinder på den kreativa vägen

februari 18, 2008

Tygtryckarmusorna är sannerligen inte med mig idag. Trots att jag förberett mig med tryck designat och sparat i form av pdf lyckades jag på grund av tekniskt strul inte skriva ut det i eftermiddags när jag var i närheten av printer. Elände.
Och nu när jag tar fram mappen med min begynnande sortering av existerande schabloner kan jag konstatera att uggleschablonen som jag gjorde i somras inte finns där. Och var den då finns? Säg det. I någon av alla mina högar, kanske? Och oavsett var den finns kvarstår ju faktum att jag inte har den i min hand nu, och alltså inte kan packa ner den tillsammans med färg och babybody.

Andra bloggar om: ,

3 kommentarer

  1. ika, nu är jag här. 🙂


  2. lobelia1988: YAY! WordPress lockar fler användare! Hoppas du blir nöjd.


  3. Tygtryck verkar roligt. Jag har aldrig vågat mig på det.



Kommentera

