h1

Dagens i-landsproblem III

augusti 8, 2008

blogg.se har en längre tid dragits med någon form av spasmer i rss-funktionen. Med jämna mellanrum påstår nämligen Google Readern att jag har 25 olästa inlägg, som bokstavligt talat dykt upp över en natt, i den ena eller den andra blogg-se-bloggen. Till råga på allt är dessa inlägg, som påstås vara dagsfärska och alla tillkomna vid exakt samma klockslag, i själva verket så gamla att jag inte längre är säker på om jag har läst dem tidigare eller inte, och måste alltså åtminstone skumläsa inledningarna till allihop.

Om jag fick bestämma skulle ingen med en hyfsat läsvärd och bevakningsvärd blogg husera på blogg.se. I min lilla värld bloggar vi alla på wordpress.
(Jag kommer att få äta upp det här när wordpress får spatt.)

Andra bloggar om: , ,

Kommentera

