h1

flyttljus

januari 3, 2009

Flyttkaos blev det minsann till slut, och nu sitter jag här i en ny lägenhet som inte riktigt känns som hemma än, bland alldeles för många lådor och påsar. När allt hotar att bli för mycket minns jag utsikten idag när vi bar som mest – solen, skyarna över havet, allt ljus. I början av januari! Det här kan bli rena ljusterapin efter ett halvår på markplan med utsikt mot innergård och insyn från alla och envar.
Nu är klockan plötsligt närmare midnatt och jag borde bli trött efter en ganska kort natt och en väldigt intensiv dag. Ändå går jag på flyttadrenalin och pizza och vill bygga bokhyllor, bädda sängen, packa upp böcker och göra plats för soffan. Helst allt samtidigt.

Läs även andra bloggares åsikter om ,

3 kommentarer

  1. Sov!
    Imorgon kommerdet kännasbättre!
    Då kan du börja packa upp, gör en lista i vilken ordning!
    Lycka till med ditt nya boende!


  2. Mmm, flyttadrenalin… Imorgon ska jag köpa kartonger.


  3. Grattis till ljus och nytt hem!



Kommentera

