h1

(ni behöver inte läsa…)

juli 1, 2009

1. Tre ord varför du sist spydde? – troligen en magsjuka
2. Vad gjorde du 08:00 i morse? – duschade
3. Vad gjorde du för 30min sen? – Slängde omkring trädgårdtomtar i Jardinains
4. Vad hände dig 1995? – Mycket elände. Hände säkert bra saker också det året, men jag minns mest hur eländigt det var.
5. Vem fick dig att skratta senast? – Kollegorna på morgonmötet
6. Vilken färg är din borste? – använder inte längre hårborste.
7. Vad köpte du sist? – (bortsett från mat) en rödvit bikini på rea.
8. Vilken färg har du på din tröja? – svart
9. Var förvarar du dina pengar? – på banken och i plånboken
10. Hur var vädret igår? – varmt och blåsigt
11. Vad ser du fram emot? – kvällens simtur
12. Snarkar du? – åtminstone när jag är förkyld
13. Vad är 15? – en jobbig ålder
14. Vilken skostorlek har du? 41
15. Vill du klippa dig? – ja, det är ganska exakt ett år sedan senaste klippning, så det börjar vara på tiden
16. Är du över 25? – ja
17. Pratar du mycket? – för det mesta
18. Kollar du på O.C? – nej, har aldrig sett ett enda avsnitt…
19. Har ditt namn ett ”x” i det? – nej
20. Känner du ngn som heter Steve? – ja
21. Hittar du på egna ord? – jodå
22. Är du en typiskt svartsjuk person? – nej
23. Vad har du för mobil? – en urgammal nokia
24. Vem ringde dig senast? – en för mig okänd sjuksköterska eller liknande
25. Biter du på naglarna? – nej, har aldrig gjort det
26. Har du lockigt hår? – ja
27. Vilken konsert ska du på härnäst? – vet inte än
28. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? – vet faktiskt inte, omger mig trots allt mestadels med bra människor
29. Hur många gånger har du svurit idag? – inga alls
30. Vilket ord säger du ofta? – typ
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? ja, men har sovmorgon eftersom jag jobbar kväll
32. Vad åt du senast? – skorpor med brie
33. Vad borde du göra nu? – diska
34. Har du något smeknamn? – Ika
35. Sover du mycket? – om jag hinner…
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? dött lopp mellan de båda senast sedda – Once och Signs
37. När var du sist ute? – om vi syftar på krogbesök och liknande känns det som evigheter sedan, kan ha varit i maj. men annars cyklade jag hem från jobbet för några timmar sedan.
38. Har du gråtit idag? – faktiskt inte
39. Är du en glad person? – emellanåt
40. Har du roligt nu? – nja, är nog snarare lite uttråkad
41. Vad äter du helst? – egenhändigt lagad mat. Just nu vill jag ha hembakta pitabröd med hummus och sallad i, men det lär ju knappast lyckas eftersom pitabröden är slut i frysen och jag inte har hunnit baka nya.
42. Vem var du med sist? – senaste sällskapet bortsett från kollegorna var nog brorsan
43. Vem kramade du sist? – Emma
44. Nämn den bästa personen – det finns så många sköna människor…
46. Vill du flytta? – nej, gillar min nuvarande lägenhet
47. Hur ofta borstar du tänderna? – en gång om dagen
48. Är du egoist? – det är väl alla i någon mån
49. Gillar du att bada? – inte i badkar, men i havet
50. Skrattar du åt allt? – nej
51. Vem får dig alltid att skratta? – mina vänner
52. Gråter du när du tittar på filmer? – det händer
53. När grät du senast? – tror att det börjar bli ett par veckor sedan, sannolikt av saknad och av insikten om att vissa saker går åt skogen.

Läs även andra bloggares åsikter om

Kommentera

