h1

Förbereder mig…

december 6, 2009

… för att ta itu med allt det där som måste göras genom att fylla i den här, som jag hittade hos always monday.

1. de senaste köpen jag gjort är scarf och hårsnoddar på rea, samt tvåpack timers till diverse julbelysning. 2. den största kändis jag har nummer till i mobilen är författaren Lars Sund 3. det senaste jag googlade var eventuella åtgärder mot en bugg i Sims University. 4. mitt absolut sämsta köp någonsin är exempelvis de silikonstinna anti-frizz-produkterna från TIGI som inte gör någon annan skillnad än att lämna efter sig, just det – silikon. 5. i min handväska har jag just nu plånbok, två pennor, några hopskrynklade kvitton och en anteckningsbok. 6. min favoritgata i världen är ännu inte funnen. 7. mitt signaturplagg är svarta toppar. 8. det absolut finaste/dyraste i min garderob är eventuellt en rödrutig klänning som kan betecknas som ett äkta vintagefynd. 9. jag är beroende av te, datorn, musik. 10. min klädstil kan beskrivas med dessa tre ord oengagerad under vintern. 11. om jag fick shoppa i en affär skulle jag välja en rolig loppmarknad, känns som om det är för länge sedan senaste loppisrundan. 12. jag har aldrig köpt något från gina tricot. 13. jag fyndar bäst på rea och second hand. 14. om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja att rensa ut ganska mycket. 15. mitt nästa stora inköp ska bli en iPod, om inte min föregående kommer hem igen. 16. jag är som snyggast när jag är glad och utsövd. 17. om jag vill ha smakråd så frågar jag oftast mig själv. 18. mitt hår är dryga halvmetern långt. 19. mitt drömjobb är kreativt och mångsidigt. 20. i framtiden är jag äldre och förhoppningsvis visare.

Läs även andra bloggares åsikter om ,

Kommentera

