h1

En tågtid att fasa för

mars 8, 2010

Imorgon ska jag nöta hufvudstadens gator och med egna ögon se hur snökaotiskt det kan tänkas vara där söderöver. Eftersom Helsingfors är så avsides beläget och eftersom det är så mycket som ska hinnas med under min dagsvisit är jag dessvärre nödd och tvungen att ta 06.22-tåget imorgon bitti, vilket helt klart är ett orosmoment. I synnerhet efter att jag i morse återigen stiftade bekantskap med den person som jag är allt för tidigt om morgnarna, henne som jag inte alls har behövt träffa de senaste nio dagarna.

Läs även andra bloggares åsikter om ,

One comment

  1. oh, grattis i efterskott! nu ska jag bara hitta nån som fyller imorn, annars är jag stuck med en stafettpinne som jag inte har nån plats för..



Kommentera

