h1

Fem fina fredagssaker

mars 19, 2010
  • Sovmorgon i morse, efter fint men sent telefonsamtal igår kväll.
  • Plusgrader utan nederbörd – alltid är det väl någon liten snöflinga som smälter bort.
  • Ben & Jerrys-smakprov när jag handlade mat. Äntligen delar de ut något man verkligen vill smaka på, och som dessutom är gott. Baked Alaska lär få följa med hem nästa gång glass ska handlas.
  • Kassadamen på Alko ville se ID när jag handlade öl. När man fyllt 29 för en dryg vecka sedan är det här det mest smickrande som kan hända en, på ett ungefär. jag tror vi hoppar över det där med 30-årskris.
  • Provar min klänningsförälskelse och är fortsatt förtjust. Bestämmer mig på stående fot för att om det blir ett jakande svar på inbjudan kommer jag att inhandla nämnda klänning för att jag tycker så mycket om den att klädkoden får lov att anpassa sig till min klänning.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentera

