h1

Tre bra

november 13, 2010

Jag är inte på något vis alls ute och roar mig lördagskvällen till trots, utan sitter hemma och försöker få undan en del på jobbfronten, och tröstar mig med att det nog lär komma dagar när jag får ta igen den ledighet jag blir utan just nu.

Tre andra bra saker jag tycker om att tänka på just nu:

Jag behöver inte vistas i det våta snöfallet fler gånger idag.
Jag har lagat höstens första potatismos och det var med bred marginal godare än jag mindes att det kunde vara.
Jag har fixat de mystiska problemen med grafiken på datorn genom att helt på egen hand räkna ut att om inte en ominstallation av flash hjälper så måste jag antagligen ladda ner nya drivrutiner till grafikkortet.

Nu ska jag andas djupt och försöka få lite rätsida på mina mängder text i form av datorskrift och anteckningar igen.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentera

