h1

Jag klagar inte på sommarvärmen, men…

juli 29, 2011

… jag har lite cravings efter det där ljudet som uppstår när man bryter av en bit choklad. Den där känslan i fingrarna, vibrationen. Chokladen som bor i min lägenhet just nu är betydligt mera mjukseg än brytbar, och fastnar i omslaget på ett irriterande sätt.
Då tycker jag inte ens att det är ovanligt varmt i lägenheten idag. Men ändå: Fjärrkyla, ge mig!
Andra cravings jag har är nämligen att kunna sova under täcke och att kunna dricka te utan att behöva spola handlederna med kallt vatten efteråt.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

One comment

  1. Du får ha chokladen i kylskåpet, eller kanske till och med frysen. Då blir den inte så varm.



Kommentera

