h1

Man upphör aldrig att förvånas

september 5, 2011

Jag har tydligen blivit en sån där som går runt och byter objektiv på kameran stup i kvarten, insåg jag i går kväll.
Har fortfarande inte riktigt förstått hur det här gick till. Två objektiv har jag haft i snart två år, och en kameraväska som rymmer både kamera och extra objektiv har jag haft sedan början av sommaren.
Tydligen har det tagit lite tid innan jag vant mig vid tanken på att äga en dylik väska, och innan jag som förlängning vant mig vid tanken på att kanske fota med något annan än fasta 50 mm.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentera

